TRANSPORT

Daca nu calatoriti cu propriul transport atunci varianta ideala e sa ajungeti la Cernauti de unde odata in 2 ore spre MIGOVO curseaza autobuze.

De la statia centrala de autobuz din Cernauti in fiecare zi curseaza autobuze “Cernauti” (AC-1) – Migovo”. Durata traseului e in jur de 1 ora si 30 min., Biletul costa in jur de 37 UAH. Toate autobuzele intra pe teritoriul complexului “Migovo.”

 
Pornirea din Cernauti 8.30 11.10 12.40 16.30 18.40
Pornirea din Migovo 6.30 10.30 14.30 16.10 18.30

 

TRENURI CARE VIN LA CERNAUTI:

Din Romania aflati detalii intodeauna actuale aici >>>>>>>>> 

Din R.Moldova este tren care curseaza zilnic din Larga >>>>>>>>>

din Kiev – № 627, 60
din Lvov – № 604, 76
din Harkov – № 305
din Odesa – № 352
din Simferopol si Zaporojia – № 86

AEROPORTURI: 

Cernauti – 65 km;
Suceava – 120 km;
Chisinau – 400 km;
Ivano-Frankivsik – 150 km;

Pe teritoriul comlexului “MIGOVO” sunt 4 zone pentru parking:

– deodata dupa intrare, langa administratie – pana la 100 auto;

– langa hotelul “Karpatsika Veja” – pana la 25 auto;

– langa hotelul “Hirskii Svitanok” – pana la 20 auto;

-langa restaurantul “HETMAN” – pana la 10 auto;

– біля ресторану «Гетьман» до 10 автомобілів;

De obicei operatorul din tara care urmati are un contract pentru rouming cu unul dintre acesti operatori din Ucraina. Mai mult decat atat VODAFONE functioneaza precum in Romania si R.Moldova asa si in Ucraina.

Punctul medical de urgenta se afla langa casa centrala de vanzari a SKI-PASS-urilor, chiar langa teleschi. Doctorul este prezent in fiecare zi intre orele 9:00 – 18:00. In cazurile cand partiile functioneaza in timp de seara – pana la orele 21:00.

Mai jos sunt afisate regulile de securitate care trebuie pastrate in timpul activitatii pe partii. Ele sunt in mediu standarte si nu mult difera de alte reguli ale altora ski-resort din lume. Puteti folosi Google translate pentru a face cunostinta cu ele in detaliu.

Безпеку на схилі забезпечує Турисько-пошуковий рятувальний загін Федерації спортивного туризму України в Чернівецькій області.

10 Правил безпеки FIS, або “Білий кодекс”

Гірські лижі і сноуборд, як і будь-який інший вид спорту, пов’язані з ризиком. Правила FIS повинні вважатися ідеальною моделлю поведінки для відповідального і обачного лижника або сноубордера,  їх призначення – запобігання нещасним випадкам на схилі. Правила FIS застосовуються до всіх лижників і сноубордерів. Лижник або сноубордер зобов’язаний добре знати ці Правила, поважати і дотримуватись їх. Якщо він не робить цього, то його поведінка, в разі нещасного випадку, може розглядатися як порушення цивільного і кримінального законодавства.
Правило 1. Поважай оточуючих  
Лижник або сноубордер повинні поводитися так, щоб не піддавати небезпеці і не завдавати збитку оточуючим.
Коментар: Лижник або сноубордер відповідальний не лише за свою поведінку, але і за несправність свого спорядження. Це так само відноситься до використання новинок – недавно розробленого спорядження.
Правило 2. Контроль швидкості і напряму руху
Лижник або сноубордер повинні рухатися керовано. Швидкість і спосіб спуску повинні відповідати його особистим можливостям та переважаючим умовам: схилу, снігу, погоді і кількості людей на схилі.
Коментар: Зіткнення часто трапляються через те, що лижники або сноубордисти їдуть дуже швидко, не стежачи за тими, що їх оточують, не помічаючи їх. Лижник або сноубордист повинен могти зупинятися, повертати і рухатися усередині меж свого поля зору. У переповненій людьми області схилу або в місці, де видимість обмежена, лижник повинен їхати повільно, особливо на границі крутого схилу, в нижній частині траси і в області біля підйомників. 
Правило 3. Вибір напряму руху
Лижник або сноубордист, що наближається ззаду, повинні вибирати напрям руху так, щоб не піддавати небезпеці лижника або сноубордиста попереду. 
Коментар: Гірські лижі і сноуборд – це вільний спорт, де кожен може їхати де і як йому подобається, за умови, що він дотримується Правил і катається відповідно до своїх можливостей і умов на схилі. Лижник або сноубордист, що їде попереду, має пріоритет. Лижник або сноубордист, що їде позаду іншого в тому ж напрямку, повинні зберігати достатню дистанцію між ним та іншим лижником або сноубордистом для того, щоб лижник, що їде попереду, міг виконувати всі свої маневри вільно.
Правило 4. Обгін  
Лижник або сноубордист може обганяти іншого лижника зверху, знизу, справа або зліва, за умови, що він залишає досить вільного місця лижникові, що обганяється, для будь-яких навмисних і неумисних рухів.
Коментар: Лижник або сноубордист, що обганяє іншого лижника, повністю відповідальний за те, що виконуваний ним маневр не створить жодних складнощів для лижника, якого він обганяє. Ця відповідальність зберігається за ним до тих пір, поки обгін не буде виконаний. Це правило поширюється і на випадок обгону (об’їзду) нерухомого лижника.
Правило 5. Вихід, початок руху, рух вгору по схилу 
 Лижник або сноубордист, що виходить на розмічену трасу, або починаючи рух після зупинки, або рухаючись вгору по схилу, повинні подивитись вгору і вниз по схилу для того, щоб переконатися, що можливо почати рух, не створюючи небезпеки для себе і для  оточуючих. 
Коментар: Досвід показує, що вихід на трасу і початок руху після зупинки часто є причиною нещасних випадків. Надзвичайно важливо, щоб лижник або сноубордист виходив на трасу уважно і акуратно, не створюючи перешкод і не піддаючи небезпеці себе та інших. Коли лижник почав рух, навіть повільний, він має перевагу, відповідно до Правила 3, перед швидшими лижниками, що наближаються зверху або ззаду. Розвиток карвінгових лиж і сноубордов дозволяє їх власникам повертати і їхати вгору по схилу. Таким чином, вони їдуть в напрямі, протилежному до основного потоку. Тому вони повинні вчасно переконатися в тому, що вони зможуть це зробити не піддаючи небезпеці себе або оточуючих.
Правило 6. Зупинка на схилі
За винятком надзвичайної необхідності лижник або сноубордер повинні уникати зупинок на схилі у вузьких місцях або там, де видимість обмежена. Після падіння в таких місцях лижник або сноубордист повинні щонайшвидше звільнити схил.
Коментар: За винятком дуже широких трас зупинки повинні виконуватися на краю траси. Лижник або сноубордист не повинні зупинятися у вузьких місцях і там, де іншим буде складно його побачити зверху.
Правило 7. Підйом і спуск без лиж
Лижник або сноубордист, що піднімається вгору, як на лижах так і без, а також що сходить вниз без лиж повинен дотримуватися краю траси.
Коментар: Рух проти основного напряму може створити несподівану перешкоду для лижників і сноубордистів. Сліди від ніг ушкоджують схил і можуть створити небезпеку для лижників і сноубордистів.
Правило 8. Дотримуйтесь знаків та розмітки
Лижник або сноубордист повинні дотримуватись знаків та розмітки.
Коментар: Рівень складності траси позначається відповідним кольором: чорний, червоний, синій і зелений. Лижник або сноубордист вільний у виборі того, по якій трасі йому спускатися. Схили мають і інші знаки, вказуючі напрямок, попередження про небезпеку і про закриття траси. Знаки закриття траси, як і знаки попередження про небезпеку, мають бути добре помітні. Лижник або сноубордист повинен розуміти, що знаки попередження поставлені в його інтересах.
Правило 9. Допомога
При нещасному випадку обов’язок кожного лижника або сноубордиста – надати допомогу потерпілому.
Коментар: Це основний принцип для всіх спортсменів, вони повинні надавати допомогу потрепілим при нещасному випадку незалежно від того, покладений на них такий обов’язок згідно із законом чи ні. Негайна перша допомога має бути надана, відповідні служби оповіщені, а місце, де стався нещасний випадок, помічене. FIS виражає надію, що всі випадки і порушення правил руху на схилі підпадатимуть під дію законодавства, близького до того, яке використовується при розборі дорожньо-транспортних випадків, і що аналогічні стягнення накладатимуться на порушників у всіх країнах, де подібне законодавство ще не діє.
Правило 10. Ідентифікація  
Всі лижники або сноубордисти, а також свідки, незалежно від участі в інциденті, повинні обмінятися іменами і адресами після інциденту.
Коментар: Свідки дуже важливі для складання детального і правильного звіту про інцидент. Тому кожен повинен пам’ятати, що він зобов’язаний, як відповідальна людина, надати інформацію про те, чому він був свідком. Звіт службі порятунку та адміністрації, як і фотографії, серйозно допомагають у визначенні міри цивільної і кримінальної відповідальності.

Pe intreg teritoriu a complexului “MIGOVO” este disponibil Wi-Fi. Accesul se procura in administratie. Preturile le aflati aici >>>>>>>>>